>
Klik:
Photobucket

Synopsis Vampire Knight

Title :The Vampire Knights(Kesatria puntianak)


Genre:Epic modern,Romance,School ,Fantasy


Main character:Dongwoon(B2ST),Valarie(Soyeon T-ara),Hyun Joong(SS501),Nana(Na eun APINK)


Sub Character:Jun Hyung(B2ST),Seung Hyun(Hyunseung B2ST), and many more
Author:Wana Kim/Wana Isa


Sypnosis


Vampire Ville merupakan sebuah kampung yang terkecil di Kota Gwang Ju,korea selatan.kampung ini tidak lah bergitu popular dan hanya tersenarai di beberapa peta dunia sahaja.Walaubagaimanapun kampung ini terkenal dengan Lagenda dan sejarah yang cukup misteri dan tahyul di kota Gwangju.Ramai yang tidak mempercayai akan lagenda ini,tapi inilah yang berlaku pada abad yang lalu.Vampire Ville dulunya dipanggil Harmony Ville  pernah dikatakan dahulu sebuah kampung yang makmur dan aman,tapi setalah datangnya sekelompok puntianak yang datang dari negara Rome telah menghuru harakan suasana di Vampire/harmony Ville.Ramai penduduk mati ngeri di rumah masing-masing akibat kekejaman puntianak-puntianak tersebut.Peperangan berlaku antara Manusia dan puntianak..peperangan terus berlaku tiada penghujungnya..sehingga kini puntianak-puntianak tersebut masih menyerang kampung itu, tapi tidak seperti dulu


120 tahun kemudian...
puntianak-puntianak tersebut akan menyerang kampung itu apabila tepat jam 12 malam setiap hari.Penduduk Vampire ville hidup dalam keadaan yang ketakutan..hingga tiada waktu kebebasan untuk keluar rumah pada waktu malam..hanya siang lah hidup mereka..


Valarie seorang gadis berumur 20 tahun yang diminati pemuda-pemuda di kampung itu disebabkan kecantikan dan kepandaiannya ramai yang iri hati dan dengki dengannya walaupun rakan baiknya sendiri.
dalam diam Valarie dan rakan baiknya yang dikenalinya sejak kecil Son Dong Woon  bercadang untuk melarikan diri dari rumah kerana Valarie dipaksa oleh ibu bapanya untuk dikahwinkan dengan  Hyun Joong.
Hyun Joong pula seorang yang misteri dan tiada satu orang pun yang tahu identitinya sebenar dan apa tujuan dia untuk mengahwini Valarie.. Son Dongwoon pula menyimpan rahsia..rahsia yang sangat besar..Rahsianya juga boleh menyakiti orang yang disayanginya..apakah yang disimpan oleh Dongwoon dan abangnya Junhyung?


Hyunseung pula sahabat baik Valarie dan Dongwoon..Dia juga menyimpan banyak rahsia.hanya dia dan Dongwoon sahaja yang tahu...sebenarnya tugas dia untuk melindungi Kampung Vampire Knight..
siapakah Hyunseung sebenarnya?


Dalam diam juga..Hyun Joong  tahu identiti Dua beradik itu..begitu juga Dongwoon dan Junhyung..dalam diam mereka berperang antara satu sama lain....
mereka terpaksa mengetepikan ego mereka semata-mata mahu menyelamatkan Penduduk kampung Vampire Ville dan Valarie..Nyawa Valarie dalam bahaya....dapatkah mereka menyelamatkannya?


Nana juga merupakan rakan baik kepada Valarie,Dongwoon dan Hyunseung.. tetapi..dalam diam dia menyimpan perasaan dengki pada Valarie kerana kecantikannya dan kepadaiannya..dia merancang sesuatu untuk menyingkirkan Valarie dari Kampung Vampire Ville apakah rancangannya?


The Vampire Family



-Dongwoon-Junhyung-









Angel's


-Hyun Joong-Hyunseung-




Foreword


Dongwoon:Dia adalah dadahku,adakah aku boleh berjanji untuk tidak melukainya?


Valarie:3 perkara yang aku pasti tentang dia,-dia adalah puntianak-Aku tahu aku mungkin akan jadi mangsanya-Aku cintakan dia-


Nana:Tidak! aku akan pastikan kecantikan Valarie milik aku!


Hyun Joong:Aku harus dapatkan cinta sejati,Aku harus menjadi asalku...






Perhatian ya. cerita ini 100% Tahyul and bertentangan dengan Islam.Cerita ini seratus peratus Idealogi wana dan hanya rekaan semata-mata.DONT COPY MY PIC AND IDEA!

4 comments:

Post a Comment